EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

torsdag 26 februari 2009

UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Miastickar:

Utmaningen går ut på att:
Länka till den som utmanat dej
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dej själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett meddelande på deras bloggar så att de vet....

1. Jag samlar som en ekorre med förråd av mat i frysen och tyger & garner i skåpet.
2. På nätterna sover jag gott sedan jag återupptog handarbetandet. Har haft problem förut.
3. Lägger ner alldeles för mycket tid på att surfa runt och läsa andras bloggar. Men vill inte sluta med det :)
4. Allt om Mat, mer än 15 årgångar, står i min bokhylla. Många rätter är provlagade.
5. Tycker mycket om att köra bil.
6. Har periodvis haft många barn boende i mitt hem. Det är nog därför jag har så mycket av barnasinnet kvar (kanske)
7. Har ett okomplicerat förhållande till dammsugaren. Den är den tråkigaste maskin jag vet.
8. Längtar enormt efter våren och solen.

Utmaningen ska skickas vidare. Återkommer.......

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...