EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

måndag 16 februari 2009

UTMÄRKELSE



Jag har fått en utmärkelse! Den kommer från Atti TACK!

Till denna hör en utmaning; att lista fem saker som jag inte kan vara utan.

Här gör jag det:

1. Familjen
2. Min syn och hörsel. Måste kunna handarbeta och njuta av musik.
3. Min bil. Jag bor på landet och har långt till stan och till närmaste buss.
4. Mitt jobb. Trivs alldeles utmärkt.
5. Trädgård och grönsaker (och skogen intill huset)

Jag vill skicka den vidare till Rosenvante , hon med de vackra vantarna och saffranspannkakan. Oj vad sugen man blir när man ser bilden. Salmbärssylt till, finns kanske bara på Gotland (jag gissar).

Mia får den också. Jag tycker om att läsa hennes blogg. Hon har så fina bilder i olika färgskalor. Så stickar hon sockor också. Dem blir man inspirerad av.

1 kommentar:

Mia stickar sa...

Tack snälla du för utmärkelsen, den gladde mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...