EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

söndag 1 mars 2009

LÅNADE BÖCKER


De har många bra böcker på bibblan (om nån nu inte visste det :)) Jag frågade om de kunde se när mitt senaste besök var. År 2000!!!
Man är ju lite korkad som inte utnyttjar den förmånen oftare.
T.ex. har jag upptäckt att den första boken på bilden "Sticka mera" är en guldgruva. Den innehåller många fina förslag på mönsterstickningar, alltså små bilder med beskrivningar på hur själva mönstret stickas.
Den andra boken är också bra. Men inte så bra att jag vill köpa, om den nu skulle gå att hitta i nån bokhandel.
Vi vann på travet förra helgen, vi på jobbet. Det blev en tusenlapp i handen och drygt 900:- till att spela vidare för per person. Handarbetsrelaterat kan man ha såna pengar till! Yippie!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Jag är lika dålig på att gå på biblan också, blev det efter de flyttade det från centrum ner till vår hamn. Nu slinker man inte in längre utan det är mer knöligt att ta sig ner dit tyvärr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...