EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

lördag 13 juni 2009

PÅ GÅNG

Jag skulle precis till och gå ut. Det regnar så jag vände i dörren.
Suck.
Lammen trivs rätt bra under träden när regnet kommer.
Nästa bild visar en påbörjad Alan Dart figur. Ingen kanin den här gången.
Det är lika spännande varje gång man ska montera. Har jag fattat mönstret rätt eller är tiden bortkastad. Jag ska stryka lite lätt från baksidan, sy ihop och sen sticka lite till på den.
Borde bli klar ikväll eller i morgon.

Nu får det bli kaffe istället för promenad till dammen.
Inte fel det heller =)

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Vi har ganska behagligt väder idag. Ingen sol men vi slipper regnet och det får man vara glad för. Men lugn det kommer nog hit igen, känns så där i luften du vet. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska göra, gå ut och pyssla eller vara inne och plocka, har dock fastnat framför datorn och det är väl snart försent att göra det ena eller det andra.
Ska bli kul att få se vad du gör nu för figur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...