EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

fredag 24 september 2010

Glömt så frön?

Då är det bara att ta fram ull och filtnål och sno ihop grönsaker eller blommor. Jag har filtat pumpa till Halloween. Än så länge bara en. Det kanske kan hinnas med fler.

På baksidan, eller är det framsidan kanske, kan man göra nåt läskigt skrämmande. Jag är svag för glada ögon. Får nog göra en till som passar bättre. En hiskelig pumpa måste det bli.
Fortsättning följer....(nu ska jag duscha och åka till jobbet)
HA EN TREVLIG HELG!

5 kommentarer:

Rosenvante sa...

Den där skrämmer ingen, den ser ju bara glad o go ut. Bättre får du göra om du ska skrämmas.
Fast jag har nog hellre en söt o fin pumpa som den där för en som ser hiskelig ut.

Vilma sa...

Ihhhhh , den er sød , meget sød endda. Nålefiltning har jeg aldrig prøvet , jeg er nemlig bange for at stikke mig med nålen...

God lørdag

Sunna sa...

wow, den gillade jag en riktig 10 poängare

Stickglada Mormor! sa...

Den där pumpan skrämmer...typ ingen! Man får bara lust att nypa lite i de goa runda kinderna!! Så trevlig!!
Ha det godis!//Azta

Tatiana sa...

Wow, så söt haloween pumpan kan inte bli. Men jag älskar henne skulle vilja ha såna pumpan hos mig hemma.
Ha en bra kväll.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...