EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

måndag 12 september 2011

Award, award och award

Jag har fått tre stycken ..tack så jättemycket Rosenvante, Mia och Elna.
De värmer så gott i höstmörkret (eller sensommarmörkret än så länge)

Till den här följer att man ska svara på några frågor och lämna den vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare.

Varför började du blogga?
Jag såg min dotters blogg och tyckte det var en bra grej att samla sina alster och komma ihåg när man gjorde vad av vad och till vem.Så jag drog igång min egen och trodde inte ett ögonblick att någon skulle vilja läsa eller titta på mina bilder. Nu har det utvecklats till en kul kamratgrej med mycket tips och härliga kommentarer.

Vilka bloggar följer du?
Läser fler än de som finns i min blogglista. Inte varje dag men så fort jag har tid över. Mest blir det bloggar om handarbeten men jag tycker mycket om inredning- och fotobloggar också.

Vilken favoritfärg har du?

Blå grå och svart. Tråkigt kanske nån tycker men de färgerna trivs jag bäst i. Ska nån annan ha det jag gör gillar jag alla färger.

Vilka favoritfilmer har du?
Hm, det är lättare att skriva ner vad jag inte vill se; Skräck, sience fiction och sånt. När armar kommer upp ur asfalten och drar folk i benen eller dödskallar som poppar fram ur ingenting och blir levande. Då byter jag kanal.

Vilket land drömmer du om att besöka?
Inte ett utan många: Island, Färöarna (är visst Danmark, det), USA, Australien. Japan, Singapore. Jag har rest mycket men det finns så många länder kvar att se.

Du som läser min blogg och skriver en kommentar då och då får rosen (awarden) från mig :D
Svara på frågorna och skicka den vidare!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...