EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

söndag 6 januari 2013

Tindra del 3

Det har tillkommit några fingrar.
Nu är det inte mycket kvar att sticka.
 
 
Igår luktade det rök på min arbetsplats.
500 meter bort utsattes en lunchrestaurang för (trolig) mordbrand under natten.
Det känns obehagligt. I samma fastighet finns en bilverkstad som blev illa åtgången.
Lagret med delar tog skada, mycket smäte ihop, av värmen.
För att inte tala om datorer och sånt som säkert också tog stryk i hettan.
Securitas bevakade brandplatsen hela dan.
 
Nu ska jag fixa matlådor och fara in o jobba igen.
Passar på när det är fler därinne, far o son byter motor i sonens bil, då passar jag på med mina papper. Vill inte vara själv i den stora byggnaden. 
Jag tror t.o.m. lille William skulle komma in till jobbet.
Då blir det familjeträff :D
 
Ha en bra söndag! (Det ska jag ha)

1 kommentar:

Sunna sa...

de blir otroligt vackra, ha det gott

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...