EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

onsdag 17 februari 2010

Delmål

Jag har satt upp delmål för min stickning. Nästa mål är en rad röda blommor. Slutmålet är en stor sjal som heter Mrs. Barista. Mönstret finns på Ravelry.
Den vilar så länge på det enda vi ( läs jag) fick med hem i söndags från möbelaffären. En kista klädd i läder. Gissa vad som ska ligga i den!!? I vardagsrummet ska den stå och kommer att passa bra bredvid en brun lädersoffa. Vi gillar det rustika och alltihop vi beställt går i den stilen.

Isdansösen hälsar och tackar för alla hejarop och stilpoäng. Hon var bäst säger hon. Jag undrar just hur hon fått tag på priset. Hon har en konstig min, svansen mellan benen och geväret bredvid sig. Några skidor tog hon inte på sig igen efter första dagens djupdykning.

3 kommentarer:

Mia stickar sa...

Du får hälsa och gratulera till medaljen! Vi får väl se sammandraget i eftermiddag av nattens sändningar och se om det var nåt vi missa!

Rosenvante sa...

Fick hon pris? Hurra så bra hon är.
Låter som ni kommer att få det väldigt fint och mysigt.
Ska bli kul och få se sjalen sen när den är klar.

AnJa sa...

Va bra att hon fick medalj! Men håll henne från geväret, skidskytte tror jag blir alldeles för farlig sport för henne :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...