EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

torsdag 11 februari 2010

TÅLAMODSPÅSENS BLOGGFIRARVANTE.


Sen i starten men kommer starkt på slutet. Så ska man kanske inte säga för de är inte klara än.
Jag väntade tills jag såg hela beskrivningen och tog min rundsticka när jag såg att det skulle funka.
Det är nu det roliga kommer. Fram med skissblocket och bestäm hur de ska se ut. Jippie!!
OBServera golvet. Sprillans nylagt. Nu ser man ljuset i tunneln vad gäller renoveringen av vardagsrummet. Enda mörkret är möblerna. Vi har inte hittat några som passar i stil och pris ännu.
Jag har inte tittat på TV en enda gång på 2,5 veckor. Lätt som en plätt att avstå. Sääkert!!
Men ååh vad vantar torkar långsamt!!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Vilken konstnär du är.
Jobbigt att inte hitta det man vill ha, men det är bättre att vänta och få som man vill, än att köpa för att man måste.
Jag ska ha nya tavlor i vardagsrummet, jag har letat över 2 år, så jag har tomt på väggarna ännu. Men sätter vi upp de gamla kommer vi ju inte att köpa nya, det vet man ju, så bättre vänta och ha tomt då.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...