EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

lördag 14 augusti 2010

Dekorativa detaljer i estnisk stickning

Så här långt kom jag på en halvdagskurs. Jag har gjort sån här uppläggning förut på "Anu´s christmas gloves" men den här gången blev det kaos i huvudet när jag skulle göra det. Det tog en bra stund innan jag kom på tekniken. Trots att Riina visade. (Ingen mer kommentar om detta)

Och så vill jag gärna visa en omgång till av hennes vackra vantar. Det är alltså Riina Tombergs vantar på bilden här under. Inte mina tyvärr - det vore annars nåt att skryta med :D

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Vilka tjusiga fingervantar, man blir så avis när man ser vad andra kan göra.

Sanne sa...

SÅ fina vantar och jag är övertygad om att dina blir lika fina :)

Anna sa...

tjusiga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...