EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

måndag 27 februari 2012

Klick, klick

Fort gick det. Både att klicka och få hem. Klick ena dagen och paket nästa.
Eftersom jag inte var på syfestivalen i år så hade jag lite pengar över till annat.
Det gäller att spendera slantarna på rätt saker!!

Jag beställde två, en mindre och en större. Den mindre var till min kära dotter som fyllde år förra veckan. Den större passar min storlek (skriver jag lite surt)
Nu blir det nog roligare att sticka en kofta eller två. Det går bättre när man har något att prova på: en vinröd utsökt formad kropp på pinne utan gropar på låren och sprickor på magen efter barnafödande. Perfekt!!

5 kommentarer:

Elna sa...

Ja så kan man också se det *ler* men visst är det bra att ha en provdocka. Du får ha en fortsatt bra måndag.

Kram

Mia stickar sa...

Visst vore det bra med en provdocka, inte alltid så lätt att prova på men alla föredrar nog dig som sällskap med gropar på låren och andra skavanker som vi alla har!

Sunna sa...

är övertygad om att du är mycket snyggare än den där men du kan väl skvallra lite om var du hittade dom?

Samtal från min trädgård sa...

Så praktisk med nätet! Säger som Sunna, en länk, så vi också kan kolla, var ju inte heller på festivalen, så jag måste ju också ha pengar över ;-)

Rosenvante sa...

Ja du, man kan inte annat än skratta åt det.
Men vart hittade du en sådan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...