EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

lördag 13 juli 2013

Handarbetsrelaterad present

 Vi har firat födelsedag.
Många fina presenter fick jag.
Jag väljer att visa den som har med handarbete att göra men
jag blev lika glad över alla paketen.
 
 
Den lilla lådan med små garnnystan var ingen present utan ett byte.
Jag köpte nämligen små gnisselnystan i Lion Brand store.
De i bomull var helt ok men så plockade jag åt mig akrylgarn och stickor och ....ja...är man van vid naturgarn så kan man inte, helt enkelt.
Jag satt innan sängdags på hotellet och försökte varva gnisselgarn med merinoull i ett par sockor men ack nej. När jag kom hem fick Maria ta alltihop om hon ville. Istället köpte hon lådan med babyalpacka/silkegarn till mig. MYCKET bättre!
 
Jag vill gärna visa att det finns designade Barbies också!
Så läckra kreationer!
 Ta priset gånger 7 så ser du summan i sv. kronor.
Det är ju inget man köper många av.
Och det är inte nåt jag fått i present.
Jag bara tittar, fotar och blir inspirerad
 

 
Nu ska vi fira födelsedagar igen.
Ha en bra helg!
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...