EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

onsdag 4 december 2013

Kalenderstickning del 1 & 2

Jag ligger lite efter. 
Söndagens och måndagens ledtrådar är dock klara. 
Efter helgen som kommer är jag säkert ikapp.


Det har blivit lite galet julpyssel på jobbet också.
Jag har fyllt en tomtedräkt i naturlig storlek med bubbelplast och placerat i butiken.
Har gjort en stjärna av trasigt bilglas som jag satt i toppen på den galna julgranen som
min äkta hälft pysslat till av röda/vita billyktor.
Låter konstigt, jag vet, men det är jättefint på kvällen när det är mörkt.
Han har kopplat i hop så några av lyktorna lyser.
Här finns fantasi så det räcker och blir över, haha.

1 kommentar:

Mariette VandenMunckhof-Vedder sa...

Dearest Astrid,
Haha, a suit filled with bubble wrap. Did the Christmas tree cause the car window to break?
Wishing you good luck with all your Christmas crafts.
Hugs,
Mariette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...