EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

söndag 8 december 2013

Kalenderstickning t.o.m. 7:e

Jag läste mönstret ordentligt, speciellt där det stod "precis som du vill", det gillade jag!
därav randningen i den här omgången ben (eller...vad blir det?)


Snön har kommit till oss också.
Det är så ljust och fint ute, tycker om när det är så här lagom med bara någon cm snö.
Det är -9 grader ute och jag vet nu att där borta i delar av Amerika har de + 26 grader!
Och sol.

Jag har börjat tjata på min man att vi ska ta oss till San Francisco nästa sommar.
Flyga till Chicago först och sen vidare.
Never in my foot, säger han. Aldrig igen att han sätter sig på flyget i över 10 timmar!
Han är en lång man och tycker inte om att vika ihop sig i en flygstol alltför länge. 
Jag försöker säga att man kan välja businessklass, men det hjälper inte. Suck..

1 kommentar:

Mariette VandenMunckhof-Vedder sa...

Dearest Astrid,
Well, tell your husband that nowadays, on Delta flights for ONLY $ 99.00 one way you can book for an Economy Comfort seat with more legroom. We did that for our night flight, so we can sleep. Coming back is not that important. But you don't need to book business class. Just request early, the sooner you book, the more chance you have for obtaining such seat. So he has no longer a valid excuse!
Look for my email...
Hugs to you and are these long legs? Probably yes! Anxious to see the end results.
Mariette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...