EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

tisdag 28 oktober 2014

Önskepresent!

 
Den här hösten hoppade jag över Symässan i Stockholm.
Syfestivalen är jättetrevlig. Det är bara så svårt att låta bli
att köpa allt man blir inspirerad av.
Men Maria (en av mina gulliga döttrar) åkte dit
och hon visste precis vad jag önskade mig.
STICKOR förstås!!
1 mm.
Jag har inte vågat prova dem ännu, de ser sköra ut.
De blir jättebra till Barbiekläder.
 
Sockgarnerna på bilden fick jag också
och dem ska jag ha lite grövre stickor till...

2 kommentarer:

Mariette VandenMunckhof-Vedder sa...

Dearest Astrid,
Oh my, that are very fine knitting needles and indeed perfect for Barbie clothes.
Sweet daughter Mary that gifted you with things you love!
Glad you enjoyed the Arizona adventure so far; more to come yet and I did leave you a comment too.
Hugs,
Mariette

Helena Högberg sa...

Jag hittade stickor nr 1 på loppis förut, testade just på Barbiekläder, men jag tycker nog att det blir ungefär lika bra med stickor nr 2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...