EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

måndag 1 mars 2010

Award



Jag har fått en award av Karin. TACK! Den värmer.

Nu ska jag berätta sju saker om mig själv. Utan att gå tillbaka och kolla vad jag skrivit tidigare (vågat) får det bli :

  • Jag gillar att det blir så ljust och fint av snön.
  • Däremot gillar jag inte att vägen bli som en rodelbana i skogen där jag bor. Av all snö.
  • Är jättesugen på att sticka vantar igen. Selbuvotter. Ska bara....först.
  • Vill resa igen. Men det blir i vår först. Till Holland med bil den här gången.
  • Jag trivs annars bäst hemma. Sitter gärna och kurar med en stickning eller vid symaskinen.
  • Skriver hellre än pratar.
  • När jag tittar ut genom fönstret hemma ser jag skog. När jag tittar ut på jobbet ser jag ett gym (och de som tränar) och en massa bilar. På det jobb jag tillbringar mest tid, på det andra ser jag bara bilar.

Nu är det meningen att jag ska skicka den här awarden vidare. Jag har jättesvårt att välja ut några och skriver som förut att du som orkat läsa ända hit är värd den. Kopiera den till din blogg och berätta 7 saker om dig. Skicka den sen vidare till 7 personer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...