EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

måndag 18 juli 2011

Portobello Road

Singer symaskiner fanns i den här butiken.Den var liksom klädd med symaskiner.
Titta, sa mannen när vi gick förbi skyltfönstret. Det var alldeles fullt med symaskiner. Bara Singer.
Överallt fanns de. Och ändå var det en klädbutik! Det är nog det häftigaste jag har sett!!
De två sista bilderna är klickbara.
Jag hoppas jag inte säger fel när jag påstår att affären fanns på Portobello Road. Man blir lite snurrig av alla intryck och alla ställen man varit på efter en sån här resa. Kort och intensiv.

Ingen garnbutik sprang vi på. Jag drog med mig mannen in till John Lewis men där fanns inget som passade min garnsmak, hittade inte ens en stickbok som jag gillade.
Tygaffärer fanns dock flera. Tyg skulle jag inte ha..

2 kommentarer:

Anki sa...

Jadu, det var en kreativ inredning. Och ååååh vad jag längtar till London nu!

Sunna sa...

men så rolig inredning, vad mysigt ni verkar ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...