EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

söndag 19 februari 2012

# 9, 10 och en halv.

Halvorna måste väl också räknas. Fast egentligen sitter de ihop nr 10 och den lilla halvan.
Nu ska jag göra iordning en liten svart låda och bädda ner dem i för att  ta med till jobbet, för vidare leverans till tjejen som ska hantera försäljningen.
Nr 1 med hjärtana får stanna hos mig så jag har nån att mäta när jag fortsätter med resten.



Jag väntar på att få läsa alla bloggar som handlar om syfestivalsbesök. Det är säkert många nyheter iår och jag får nöja mig med att läsa om dem. Tyvärr missade jag att skicka in mysteriesjalen och sockorna till Sticka för visning i deras monter. Besökte hemsidan för sent.

Jag var till Stockholm i går kväll och åt fin middag hos dottern min. Mmm, det gör man gärna om :D
Vägen var inte rolig. Det snöade och trafiken masade sig fram i en fil på E18. Vi pendlade mellan 65-75 km/tim. Hemvägen kändes bättre. Ett par glas vin gjorde att jag slappnade av och blundade mest hela vägen. Var hemma i ett nafs, haha.

6 kommentarer:

Mia stickar sa...

Dina kaniner är så fina, gissar att de försvinner i ett nafs!
Här har det vräkt ner snö och stormat så vi var tre "utbyssar" som inte tordes köra hem, dels risken att inte komma sig hem och sen att inte ta sig tillbaka på morgonen! Så nu är jag hemma några timmar efter ett dygn på jobbet, det har lugnat ner sig så ikväll kan jag nog köra hem och lite på att jag tar mig tillbaka på måndagmorgon.
PS JAg hoppas att det inte var du som körde hem! :)

Elna sa...

Nu får jag inte missa kaninförsäljningen, du får hålla mig informerad *ler*. Det var skönt att hemvägen kändes bättre. Du får ha en fortsatt trevlig söndag.

Kram

AnJa sa...

Ja usch vilken snöstorm det var här igår!!! Vill åxå få veta hur man köper dina små godingar :-)

Helena Högberg sa...

Jag skulle också vilja veta hur man köper en sådan gullig kanin! Nu har min dotter gjort färdigt ulltavlan på "sitting Bull" om du kommer ihåg? Jag lägger ut foto på den om någon dag på min blogg.

Sunna sa...

de är underbara kaninerna, den med bebisen är min favorit, mina mässfynd kommer snart men jag plockar bara upp lite i taget ur påsen (för då syns det inte hur mycket det är)..

Ingrida sa...

Hej Astrid,fantaskiske kaniner !!!


Hej Astrid,det er dejligt at se dig her :)

Hvis du vil deltage på mim blogg i giveaway, skal du :
skriv en kommentar til denne give away
bliv fast læser af bloggen
link give away'en på din egen blog (brug gerne billedet)

MVH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...