EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

tisdag 3 april 2012

50 = 5000

Tänk, nu har vi kommit förbi 50 i antal! Det betyder 5000:- till Wabbiefoundation 
Trummor och fanfarer!! Fortsätt beställ, det gör nytta!



# 48-53
Den lilla killen i bilen väntar på sin farsa. Du vet - sonen kör och pappan meckar.
Fort kör han iallafall, det ser man ju.

I söndags åkte jag in till jobbet igen. För att jobba alltså. Men då kom lilla William, 5 mån, och hälsade på så det blev en tur med barnvagn istället. Så skönt, så härligt att gå där och inbilla sig att han låg i vagnen och sjöng: "I´m your man" ( Leonard Cohen). För det är han ju!! 

4 kommentarer:

Mia stickar sa...

Trummor och fanfarer för dig som varit så duktig och vilket bidrag de fått!

Rosenvante sa...

Vet inte vad som är bäst, att du gjort så många eller att du fick gå där och njuta av ditt barnbarn. :)
Borde väl vara barnbarnet eller hur?

Mariette VandenMunckhof-Vedder sa...

Dearest Astrid,

Why don't you place a 'Like' Button on your sidebar about your Wabbie Foundation Page on Facebook?
This is such a nobel cause. Wishing you lots of success with the Wabbies. they are all so cute!
Here is a link for putting it on your sidebar easily: https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/

Elna sa...

Oj oj oj fler frestelser. Jag är så glad för mina, superfina. Du får titta in på min blogg, ett väldigt sött inlägg *ler*. Jag håller med Mariette.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...