EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

söndag 8 april 2012

Så bra det kunde ha blivit

om jag hade gjort rätt.
Eller: jag är inte dum,  jag tänker bara lite fel ibland.
Nu blir det att repa upp slätstickningen och göra rätt.

Jag har en efterlysning också:
Min godispåse försvann på långfredagen!
Egentligen är jag inte så svår på sötsaker, äter lite ibland bara. Men den här gången försvann faktist hela påsen. Jag undrar var jag la den...

Jag skojar inte, den försvann när jag  bara hade ätit ett par gele´hallon!!
Hittar inte ens en tom påse. Vilket mysterium.

4 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Så irriterande när man gör fel och får repa upp.
Godispåsar har en förmåga att få fötter ibland. Helt plötsligt är de försvunna och man ser dem aldrig mer. Konstigt....hur går det till?

Ha en Glad Påskdag

Kram Karin

Mia stickar sa...

Dom små wabbierna kanske har varit framme? :)

Mariette VandenMunckhof-Vedder sa...

Dearest Astrid,

Hope you did have a Happy Easter, nevertheless. I cannot help you with the candy...
Love,

Mariette

Sunna sa...

det positiva i det hela är ju att garnet räcker längre och godiset glömde du här tyvärr och jag har redan ätit upp det...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...