EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

söndag 24 juni 2012

Julie H. Levy square

Tre färger har jag för tillfället på rutorna till filten. Måste nog kompletteringsköpa några nystan i  klarare färger. Blått eller grönt eller så. Någon brun nyans kanske. Känns lite blekt just nu.


Pojkens namn ska stickas in i en (eller flera) rutor.
Jag frågade (på skoj, alltså) varför de inte gav honom ett kort namn som Bo, Ulf, Kurt eller Per istället för William. Haha, svarade föräldrarna. Jag förstår hur de tänkte :D

Midsommar har varit bra annars.
Barn och barnbarn har varit hemma och hälsat på oss och det enda som varit en besvikelse är vädret.  Detta eviga regnande. Undrar om hela sommaren ska vara så här?!! Med regn och åter regn. Jag väntar med semestern. Nån gång ska väl solen hitta fram!

2 kommentarer:

Elna sa...

Fina rutor men långt namn *ler*. Jag håller på med blommor som ska bli en pläd. Ja detta regnande är så tråkigt, det känns som det aldrig tar slut.

Kram
Elna

Hjärtruds Stuga sa...

Vi får verkligen hoppas att det inte ska regna hela sommaren. Jag har 4 veckor kvar att jobba innan jag får semester. Filten kommer bli hur fin som helst.

Ha en skön avslutning på helgen

Kram Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...