EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

onsdag 12 augusti 2009

NY BOK

Igår kväll stoppade jag bokmärken i min nya bok.
Den här ska jag sticka och den här och den här och...
Sen tog jag bort dem. Nu är det två spetssjalar kvar som jag absolut måste sticka. Två bokmärken alltså. Jag har merinosilk kvar som kommer att räcka. Hoppas jag iaf.
Ikväll blir det inget mer bloggande. Jag måste göra färdigt Noas Ark så jag kan börja med en sjal. Arken blir inte klar om jag inte stålsätter mig och avslutar den nu..
Helst vill jag sticka hulahulahamsters också. Och snart kommer mönstret på pepparkakshuset.... Inget bloggande alltså!!

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Hulahulahamsters låter ju kul. Pepparkakshuset, är det med Hans & Greta eller är det ett juligt?
Du hinner nog sticka allt skulle jag tro, du som är så snabb.

tant Maria sa...

Åååh, vad roligt att den har kommit!! Jag delar din iver just nu... =) Jag vill sticka allt - vantar, små tröjor, filt, spetssjal, sockor från sockklubben...

Astrid sa...

Hulahamsters med trumma, gitarr m.m. lockar verkligen. Måste behärska mig..
Inte kunde jag sticka så mycket i går kväll heller. Larmet på jobbet gick så det var bara att åka in o kolla staketet runt gården. Jäkla tjyvar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...