EN BLOGG OM HANDARBETEN, RESOR OCH FÅR

torsdag 21 januari 2010

AWARD

Jag har fått en award av Mia.
Tack!! Den värmer gott i kylan.
Med denna Award följer attjag ska:
- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!-
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!- länka till deras bloggar!- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!
7 sanningar:
  1. Åkte med i vår rallybil som kartläsare som ung.
  2. Skulle aldrig i livet sätta mig i en sån bil och åka med idag.
  3. Älskar kroppkakor.
  4. Skulle vilja lära mig göra "riktiga" dockor i brännugn.
  5. Ska prova tvåändstickning inom kort.
  6. Kommer (tror jag) att ta fram symaskinen igen och sy lapptäcke.
  7. Pratar högt med mig själv (tränar på att bita ihop)
Det var 7 st. Nu till det svåra att välja vilka som ska få den av mig. Jag vill att du som har orkat läsa ända hit tar med dig awarden och känner att jag vill ge just dig den!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Oj, så lika vi är ändå.
Min dröm som ung var att få köra rally, men ingen ville vara kartläsare för mig, typiskt.
Jag älskar också kroppkakor, både kokta, stekta och stuvade.
Vill också prova tvåändstickning och pratar högt med mig själv, blir ofta pinsamt när jag går o pratat ute.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...